ماه و سنگ

ماه و دادم به شب های تار...

ماه و سنگ

ماه و دادم به شب های تار...

١٩٣-آتش پاییزی

دوستم داشته باش
من سرشار از شولای بی طاقت عشقم
دوستم داشته باش
من آتشم
 پاییزم،
آذرم،
ترانه های سربه هوای برگریزانم
دوستم بدار
من آتش عشق خاموش توام.



١٩٢- نجوای رنگ

نجوای عشق خاموش من

شولای نخ نمای هزار رنگ است

رنگ ها برای تو

عشق ها برای تو

دوست داشتنم را اندازه نکن



١٩١-آتش عشق

آتشم، آتشگهی خاموش

شعله ام،

شولای عشقی خانمان سوز

با تو خوبم

ای خوبتر از مهر

با تو جانم

ای جان جانان سپهر

آتشم

برق نگاهی در شب عشق و شراره.

با توام ای خوبروی آتشین خو...



١٩٠-رویای دریا

موهایش دریا بود

دریایش مواج بود

رویایش مهتاب بود



١٨٩-دریا

دریا تویی

رویا تویی

ای دریایی ترین رویای من...



١٨٨-شبتاب دیوانه

ویران کن و ویرانه ام

حیران کن و دیوانه ام

مهتاب من شبتاب من

در خانه ات بیگانه ام


١٨٧-دست اشک

اشک های من دستچین شده اند،


کمی دستهایت را دراز کن

و مهربانی را به اشکهایم ببخش 


تا ستاره چین شوند...



١٨٦-ناز یاس

یاس و ناز و راز و این راه دراز

با منی هر لحظه ای همراه یاس.