ماه و سنگ

ماه و دادم به شب های تار...

ماه و سنگ

ماه و دادم به شب های تار...

١٩٤-قرص ماه

سودای من تویی

تویی که گوشه ی قلبم مینشینی

و من بر سر عشقم با تو معامله میکنم

ذهنم،

قلبم،

 جانم، 

روحم ،

همه تویی...

و من چون تویی در خود دارم

تویی که هلال ماه را نشانه گرفته ای

و منی که زل زده ام تا دلم به همه ی تو قرص شود.


سودای من تویی

دریازده از روزهای وحشی و 

به ساحل نشسته ی دل بی تاب من

بیا با هم این ساحل را ترک کنیم

 و تا فردا تن به دریا بسپریم




نظرات 2 + ارسال نظر
پارت چاپ شنبه 6 شهریور 1395 ساعت 11:48 http://partchap.com

salam modire mohtaram webloge <ماه و سنگ>. matlab mofid bood... lotfan az website ma niz didan farmaiid : www.partchap.com

آرشید جمعه 5 شهریور 1395 ساعت 11:20

سلام و درود
مثل همیشه زیبا آفرین و زرنگار

پاینده به عزت و شادابی

سلام
ممنون سلامت و شاد باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد