ماه و سنگ

ماه و دادم به شب های تار...

ماه و سنگ

ماه و دادم به شب های تار...

٢٠١-عشق خودخواه

عشق چیز کوچکیست

حسی در ناکجای قلب

که نامش را تو میدانی

و من گاه گاهی نجوای شورانگیزش را به سخره میگیرم

عشق ابدیتی بی انتهاست

که تو همچون صنوبری

در انتهای راه من دلربایی میکنی

بیا خودخواه نباشیم

بیا تنها نباشیم

بیا برای یک بار هم که شده

عشق را مقدس بدانیم

و من،

من میخواهم به عشق با تو ایمان بیاورم.



نظرات 2 + ارسال نظر
دلسوختگان پنج‌شنبه 10 فروردین 1396 ساعت 13:34 http://dlsokhthgan4000.blogsky.com/

کاریزما چیست؟

افرادی که انرژى مثبت دارند،
اغلب مهربان و با عاطفه هستند،
به زمین و زمان مهربانی می کنند،
غصه دارند اما آن را قصه نمی کنند تا خُلق مردم را تنگ نکنند،
اغلب افرادى خوش خُلقند،
دنبال نقاط مثبت هستند،
در برابر نا ملایمات زندگی خم به ابرو نمی آورند.
این افراد در بلند مدت یک نیرویی بدست می آورند که از همه لحاظ مورد قبول اطرافیان هستند و به قول روانشناسان "کاریزما" دارند.
کاریزما باشید، پر از دید مثبت!

Ehsan شنبه 6 آذر 1395 ساعت 23:51 http://Secret65.blogsky.com

سلام و درود
وب خوبی داری
قلم خوبی داری بهتره تلاشتو بیشتر کنی
تو همچون صنوبری
در انتهای راه من دلربایی میکنی
این قطعشو خیلی دوست دارم
به وب منم سر بزن
بدرود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد