ماه و سنگ

ماه و دادم به شب های تار...

ماه و سنگ

ماه و دادم به شب های تار...

٢٦-نوازش عشق

عاشق اگر نباشم سخاوت آسمان را نمی پذیرم.
قلبم اگر مدام در سینه تلنگر نزند زندگی را حس نمی کنم.
بی سر و سامانی آرزوهایم را چگونه به صف کنم، وقتی خودم در نوبت عشقم!
عاشق اگر نباشم، او هرگز زاده نمی شود !
قضاوت کن این هجران طولانی را!
و عشق را کمی نوازش کن.... 
همین.



نظرات 2 + ارسال نظر
فریناز سه‌شنبه 12 آبان 1394 ساعت 11:48 http://arameshepenhan.blogsky.com

سلام الهام جون خوبی؟ خیلی ممنون آدرستو بهم دادی
چرا وبلاگتو عوض کردی اصن ؟
مگه همونجا چش بود؟

سلام عزیزم.
راستش اونجا مثل فرزند بود برام، خیلی برام اهمیت داشت.
اما یکی که سالهای زیادی دوسش داشتم از طریق سرچ تو گوگل آدرسم رو پیدا کرده بود، این موضوع آزارم میداد که روزی چندین بار به وبلاگم سر میزنه اما خودش توی زندگیم نیست.
اومدم اینجا تا همه چیز رو از نو شروع کنم. بدون چشمایی که از دور من رو نگاه میکنه هر روز!

ممنون که با منی

شیما سه‌شنبه 12 آبان 1394 ساعت 07:54 http://man-bi-to.blogsky.com/

همیشه از خوندن پست هات لذت می برم بانو

ممنون مهربون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد