ماه و سنگ

ماه و دادم به شب های تار...

ماه و سنگ

ماه و دادم به شب های تار...

٥٣-تولد ٩٤

امروز روز من است.

به امروز که رسیدی مهربانیت را بیشتر کن

و روزها را با نفسهایت بشمار...

نه روز از نه ماه سال که گذشتی، 

در اوایل آذری سرد،

 سی و سه سال از مرا جایی امن بگذار و به سی و چهارمین سال زندگیم قدم بگذار.

امروز روز من است. 

تولد یک پروانه....

یک روز از همه روزهای پر دغدغه سال که بیخیال یک جا مینشینم

و شمع روی کیکم را فوت میکنم

و آرزوهایم را میشمرم...



نظرات 5 + ارسال نظر
آرشید دوشنبه 9 آذر 1394 ساعت 11:29

سلام و درود
این روز بزرگ و خجسته رو به شما تهنیت و مبارک باد می گویم .
امیدوارم سالهای سال این مناسبت زیبا رو زیر سایه ی عزیزان جشن بگیرید .

سلام، ممنون از شما،
سلامت باشید

شیما دوشنبه 9 آذر 1394 ساعت 11:29 http://man-bi-to.blogsky.com/

تولدت مبارک دوست عزیزم
امیدوارم امسال به همه آرزوهات برسی
و سالی پر از موفقیت ، مملو از عشق و سلامتی داشته باشی

مرسی دوست من،
خوب و خوش باشی همیشه

مهرسا دوشنبه 9 آذر 1394 ساعت 01:02

بهترین سال عمرت را پیش رو داشته باشی و صد و بیست سال بهتر از این داشته باشی.

سلامت و سعادت و تمام خوبیها و هرآنچه از پاییز زیباست
سهم تو. نگاه مهربان خدا همراه همیشگیت

مرسی بابت لطف و مهربونی بی اندازت.
خوشحالم که با منی توی روز من

مهندس دیوانه دوشنبه 9 آذر 1394 ساعت 00:48 http://jenin.blogsky.com

امیدوارم در دهه‌ی سی و خرده‌ای از زندگی، زین پس بهترین لذت‌ها رو ببری.

ممنون دوست عزیز.
البته دهه چهارم، سی و خورده ای یکم زیاده!

مهرسا دوشنبه 9 آذر 1394 ساعت 00:35

نه من تو را دیده بودم نه تو مرا میشناختی
فقط پاییز میدانست که باسرانگشت احساس در ایوان روزهایش گل دوستی خواهیم کاشت.
درود بر طبع لطیف دختر پاییز،اگر نیامده بودی دنیای عشق چیزی کم داشت برای زیبا ماندن.

چراغ طبعت روشن که با دریای احساس و دنیایی ازصداقت،قلم میرقصانی و کلک خیال را بر صفحه دل میسپاری.
در آستانه جشن اساطیری آذرگان،جشن احترام به آتش،نماد راستی و پاکی به دنیا آمدی و من پیش از این نیز صداقتت را ستوده ام و این وجه عالی را در آیینه وجودت دوست دارم.

چه راز لطیفیست درحکمت خدا که من روز عید مهرگان و شما عیدآذرگان به دنیا آمدی.دومین و سومین عید اساطیری ایران باستان.
حالا آذر را بیشتر از همیشه دوست دارم و
ذوق و شهود و سرسپردگیم به ساحت عشق را مدیون پاییزم.
تبریک و شادباش دوباره.چراغ طبعت روشن،
شمعت افروز پرفروغ و دنیا به کامت روزگارت پر از مهربانی

پاییز فصل مشترک من با تو بود... وقتی که قلم به ستایش واژگان آمد و نگاه تو از کنج دیوار تنهایی من مرا استوار تر برای ماندن کرد.
ممنون بابت نگاه مهربونت به من دختر مهر و مهربانی، دختر پاییز و عاشقی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد