ماه و سنگ

ماه و دادم به شب های تار...

ماه و سنگ

ماه و دادم به شب های تار...

٧٤-ساعت عاشقی

دستایشان
به من،
فاصله ام را با او نهیب میزند.
فرسنگ ها راهی که تا به حال نرفته ام
و او بی من ...
آری،
این سکوت مرگبار قبل از اعدام آزادیست
این لحظه ی مردن آرزوهاییست 
که به دستهای دیگری گره زدم....

فاصله ام کی کم میشود؟
زمان را گم کردم
و ساعت عاشقی را یادم نیست!
به من فکر کن.
کمی....
در ازدحام نغمه های غم انگیز روزگار.
آنسوی مرزها...
تا دریده شدن آفتاب و مهتاب،
کمی به من فکر کن.
همین.


نظرات 2 + ارسال نظر
ارتباط هاست جمعه 27 آذر 1394 ساعت 20:26 http://ertebathost.ir

سلام دوست عزیزم

وقتی شما میتونید فقط با 50 هزارتومان یک سایت با فضا و دامنه اختصاصی برای خود داشته باشید چرا وبلاگ!!!
نصب و راه اندازی سایت شما با فضا و دامنه اختصاصی*** همراه آموزش رایگان و آنلاین کار با محیط سایت ***
برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید

گفتگوی آنلاین با ما در آدرس زیر
http://ertebathost.ir/livesupport/chat.php

با ما نگران هیچ چیز نباشید
موفق و شاد باشید.

احمد-ا جمعه 27 آذر 1394 ساعت 15:31

... آنسوی ازدحام
تـــــــــــــــــــــــــــــا
دریده شدن آفتاب و مهتاب،

کمی
به مــــــــــــــــــا فکر کن.

عشق من در ماه خوابیده.
همیشه به آن فکر میکنم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد