ماه و سنگ

ماه و دادم به شب های تار...

ماه و سنگ

ماه و دادم به شب های تار...

٨٥-وقت رفتن

به زودی میروم-

قبل از آنکه آفتاب پشت پنجره به چشمهایت بتابد

و بیدارت کند،

به زودی میروم-

زودتر از آنکه فرصت شود دوست داشتنی ترین شعرم را برایت بخوانم.

فرصت کم است

فرصت برای همه چیز کم است،

و من باید بروم...

زودتر از آنکه وقت کنم زیباترین پیراهنم را بردارم

 و کفشهای صورتیم را در چمدان بگذارم!

باید بروم و خوشحالم که دفتر شعری ندارم که نگران جا گذاشتنش بشوم.

خوشحالم که تو را دیگر ندارم ،

تا بخواهم سرپایی و با هزاراشک و حسرت از چشمهایت خداحافظی کنم...


فقط اگر روزی از کوچه ام گذشتی بدان باید میرفتم.

در زندگی هر کسی بایدهایی هست که جنسش معلوم نیست،

دلیلش معلوم نیست،

آخرش معلوم نیست.

اما زندگی بی رحم است و باید روزی با عجله و بی خداحافظی بروی....



نظرات 3 + ارسال نظر
مهرسا سه‌شنبه 8 دی 1394 ساعت 18:05

خدای را چو یاران نیمه راه مرو
تو نور دیده مایی به هرنگاه مرو
سلام الهام عزیز عید میلاد رو بهت تبریک میگم امید که عیدی خوبی ازشون بگیرید و همه جای زندگی نگاه مهربانشون همراه شما باشد.
قصه رفتن هیچ چیزش خوب نیست بدم میاد از بهانه هاییکه
برای بریدن و دل کندن می آورند.
سراسر زندگی چرخه انرژیه به شکل تکرار شونده.
اگر در هرچرخه و دور شیرین یا تلخ کمی بهتر باشیم درستتر زندگی کردیم.
به قول مولوی سوختنی که ماهیت انسان را
دگرگون کند به سان تولد جدید؛
ویرانی اوصاف بشری در خرابات معرفت
یا همان مرگ پیش از مرگ یا مرگ در نور
که مقدمه فنای ذاتی و گسستن از خود
برای پیوستن به معشوق است.
امیدوارم مرغ امیدت همیشه به پرواز و
قناری دلت همیشه به آواز باشد.
بودنت سعادتست مارا؛ شاد باشی و دیر زی

سلام عزیزم عیدت مبارک،
هر رفتنی طعم تلخ نمیده! شاید تصمیمی باشه، یا قدمی، یا راهی سبز....
من برای رفتن آماده ام.
و برای موندن کنار شما همیشه بی قرارم.
روزهاتون زیبا و بهاری.

آرشید سه‌شنبه 8 دی 1394 ساعت 17:09

باور کردم
انگار همیشه
رفتن ...
قسمتی از آمدن است ...



سلام
امیدوارم تا همیشه باشید ...
همین .

سلام، ممنون.

اما شما زودتر رفتین.
این روزها چهارصد عدد رفتن شده، مثل وبلاگ محو و مات من...

آرشید سه‌شنبه 8 دی 1394 ساعت 17:08

باور کردم
انگار همیشه
رفتن ...
قسمتی از آمدن است ...



سلام
نمیدونم چه باید گفت ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد