ماه و سنگ

ماه و دادم به شب های تار...

ماه و سنگ

ماه و دادم به شب های تار...

١٠٧-خدای مهر

سلام

سلام به تو که مهربانی،

نه تو مهربان ترینی!

تو در منی

و من با تو بیش فاصله دارم.

فاصله ام را کم کن،

چون تو نزدیک ترینی به قلبم.

همانی که گاهی تند میزند،

همانی که گاهی میمیرد و تو باز،

زنده اش میکنی.

زنده ام کن به عشق

زنده ام کن به دلدادگی

زنده ام کن به دوست داشتن

و در من نمیران آنچه را تا امروز برایش زنده بودم

و به خاطر داشتنش،

بارها مردم!

در من نمیران حرمت قلبی را که به عشق تو زنده است.

سلام به تو،

سلام به مهربان خدای دوست داشتنیم.

مرا ببخش که یک بار جان شیرینم دادی

و من بارها تلخ مردم.

زنده ام دار به عشق،

و در من نمیران آنچه مرا از من دور میکند.

منی که تو در آنی...

ای خدای خوبیهای عشق و جاودانگی.



نظرات 3 + ارسال نظر
احمد-ا پنج‌شنبه 1 بهمن 1394 ساعت 11:26

چقدر جا دارد که
شعر زیبایی « مصطفی سائس » را به این پست زیبایت بی افزائیم :

ای که بر من شیوهء شکر فشانی داده ای
وز ره لطف و کرم شیرین زبانی داده ای
هر چه میخواهد دلم ، از روی الطاف و کرم
بر من ارزانی نمودستی و آنی داده ای
من که جز از معصیت کاری ندارم ای خدا
لطف بنما ای که بر من زندگانی داده ای
کی نمودم طاعت شایسته یی در زندگی م
لیک بر من تحفة عیش جوانی داده ای
رو سیاه و مذنب و عاصی شدم رحمی نما
ایکه بر من آیت لطف سلونی داده ای
در گذر از جرم « سائس » ای رحیم مهربان
اینکه بر من عشق و شوق و کامرانی داده ای

بسیار زیبا و به جا.
ممنون .

آرشید سه‌شنبه 29 دی 1394 ساعت 12:31

سلام
بسیار روحنواز و زیبا ...
نیایش دلنشینی بود ... قرین اجابت .
جاودانه به عشق الهی بانو

سلام و سپاس.
مهربان خدای عشق حافظ شما.

مهرسا سه‌شنبه 29 دی 1394 ساعت 12:30

سلام الهام خوبِ خدا
سرچشمه مهربانی خداست که در کران قلب نازنینانی چون شما میزند.
تنها به مهر سر میسایم در آستان مهربانی شما...
اثری خواندم بغایت شیرین و فاخر و در احسن الکلام.
چون علاوه بر زیبایی به نام دلنشین خدا مزین شده بود بیشتر به دل نشست و اشکم سرازیر شد هرچه هست پشت قباله مهربانی بینهایت خداست.سپاس ها مهربان دوستم

سلام مهربان چهار فصل،
مهر جاودان خداوند نگهدارت و گرمای آغوشش ماوای اشکهای دلدادگیت.
پاینده باشی به مهر...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد