ماه و سنگ

ماه و دادم به شب های تار...

ماه و سنگ

ماه و دادم به شب های تار...

١٢٤-من دیوانه

دیوانگی که شکل ندارد

شمایلی ندارد

دیوانه همانیست که خودش به خودش میبازد

یا شاید به خودش گل میزند!

دیوانگی که اندازه ندارد

قامت ندارد

قدمت ندارد

همین که به اندازه تمام زمستان

قلبی عاشق را به یخ زدگی بسپاری

دیوانه ای!

من دیوانگان زیادی را دیدم.

من خودم یک دیوانه ام

من در بندی گرفتارم 

که نه راه رهایی از خودم را بلدم

نه راه آزادی به جایی که همه دیوانه وار عاشق خودشان شده اند...



نظرات 6 + ارسال نظر
اشک مهتاب شنبه 17 بهمن 1394 ساعت 01:47 http://ehsasebinazir.blogsky.com

سلام عزیزم ..
دست نوشته های زیبایی داری...
خوشحال میشم به وبلاگ منم سری بزنی...

سلام، ممنون از حضورت.

اشک مهتاب شنبه 17 بهمن 1394 ساعت 01:43 http://ehsasebinazir.blogsky.com

دیوانه نمی گوید دوستت دارم

دیوانه می رود تمام دوست داشتن را به هر جان کندنی جمع می کند

از هر دری می زند زیر بغل می ریزد

پای کسی که قرار نیست بفهمد دوستش دارد

دیوانه ها مجنون وار عاشق بودند.
دست طبیعت آنها را بیابانگرد کرد...

آرشید جمعه 16 بهمن 1394 ساعت 16:26

مدارِ آهنینِ صبر ...
و بهت دیوانه ای که می دید
به قطار هم سنگ می زنند !

سلام . بسیار زیبا

وقتی میمانی و میبخشی،
فکر میکنند رفتن را بلد نیستی.
باید به آدم ها،
از دست دادن را متذکر شد.
آدم ها همیشه نمی مانند.
یک جا در را باز میکنند
و برای همیشه میروند...

آنا_گاوالدا

مهرسا جمعه 16 بهمن 1394 ساعت 15:48

چقدر عاشق زمستان است آدم برفی...!
عشق مثل توسنی راهوار است و رفیق همراه
اگر باشد کافیست تا زمستان آغاز نشده، بهار برسد حتی اگر غم لشکری به وسعت زندگی بسازد!
+سلام الهام عزیز روزگارت بهاری و شاد
سپاس

سلام.
بی صبرانه منتظر اومدن بهارم.
روزگارتون سرشار از گلهای بهاری...

احمد-ا جمعه 16 بهمن 1394 ساعت 15:32

چقدر متفاوت
همین پنج شنبه ما
به مهر در وبلاگ شخصی مون حاضر شدیم !

اصلا خوشم نیومد!
پست جنگ یک تنه من رو به نام خودتون توی وبلاگتون پست گذاشتین و کلماتش رو عوض کردین، غیر حرفه ای ترین کار رو توی دنیای وبلاگ نویسی کردین.
متاسفم واقعا...

احمد-ا جمعه 16 بهمن 1394 ساعت 15:24

میگما ، تهی دیوانگی رها شدن است ...

لطفا دیگه منو نخونید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد