ماه و سنگ

ماه و دادم به شب های تار...

ماه و سنگ

ماه و دادم به شب های تار...

١٣٦-شباهت من با تو

چه تناسبی بین من با توست

وقتی تو از کوههای سبز شمال میگویی

و من از گرمای آفتاب جنوب!

چه شباهتی بین من با توست

وقتی من یک زن سنتی مدرن بزک کرده هستم

و تو یک مرد مذهبیه بی شمایل  اما روشن فکر!

روشن فکری که من قلبش را دیدم

قلبی که من صدایش را شنیدم

صدایی که من را آرام میکند!

چه تناسبی بین من با توست

که اینگونه آرزوهایم را برایت در سینی نقره ریختم

و تو طلا کوبش کردی!

شباهت من با تو مهم بود

یا صدای قلبت و شمارش نفسهایم!

کدام صدا شمال را به جنوب نزدیک تر میکند.

کدام هوای بارانی؟

کدام زخم قلب رنجور؟





نظرات 1 + ارسال نظر
آرشید چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت 17:10

سلام
مثل همیشه زیبا و تامل بر انگیز
هزاران سپاس

سلام،بسیار ممنون از حضورتون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد