ماه و سنگ

ماه و دادم به شب های تار...

ماه و سنگ

ماه و دادم به شب های تار...

١٥٦-آغاز و پایان

امروز آغاز بود

پس از آنکه به پایان رسیدم

امروز شروع بود

پس از آنکه من تمام شدم.

اشکهایم  در تندبادی شروع شد

اما حسی در دلم تمام شد.

تا  سال نو راهی نیست

نمیدانم آغاز خواهم شد یا خط پایان را میگذرانم!



نظرات 1 + ارسال نظر
مهرسا سه‌شنبه 18 اسفند 1394 ساعت 23:35

سلام بر بانوی شعر که بهار به سرانگشت احساست سلام میگوید.
روز جهانی زن(هشت مارس)را تبریک میگم با کلی آرزوی خوب.
کثرت اشتغالات فاصله انداخت و دور شدم اما فراموشی در مراممون نیست.فرصت بشه بخونمش الان با عجله نگاهی انداختم اینقدر زیبا و با احساس بودن حیفم اومد اینطوری خوندن.هرروزتان سبز و روشن

سلام بانو
امیدوارم خوب باشید،
مدتی نبودید نگرانتون شدم،
هرجا هستید ایام به کام باشه همیشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد